Poškození zboží během přepravy
Vážený zákazníku, vepisujeme Vám zde návod, jak postupovat, pokud jste si převzali zboží od přepravce a bylo rozbité nebo jinak poškozené. Poškození během přepravy se bohužel stává i u perfektně zabalených zásilek. Jejich množství je ale k poměru s množstvím odeslaných zásilek velmi malé.Pro urychlení a zdárné vyřízení reklamace je proto nutné postupovat následně.
Povinnosti zákazníka:
1) Poškozený obal a zásilka při převzetí od přepravce
- Pokud si všimnete poškození obalu (protržení, prolomení kartonu, ohnutí, rozříznutí, promáčknutí rohů nebo kartonu atd.) už při převzetí zboží, je nutné takovou zásilku rozbalit před přepravcem a v případě poškození zapsat stav zásilky do předávacího protokolu. Postačí vepsat "Převzato s výhradou". Zásilku si ponechte a postupujte podle bodu 2).
- Pokud je zásilka evidentně zničena včetně obalu bez rozbalení, zásilku nepřebírejte z důvodu poškození zásilky.
2) Zásilku jsem si převzal a až po rozbalení jsem zjistil, že je obsah poškozený
V takovém případě postupujte následovně:
- Pořiďte fotodokumentaci celé zásilky - celkový pohled na vnější obal, včetně všech štítků (adresní etiketa, nálepky Křehce, Neklopit, Nezatěžovat), v případě poškození obalu jeho detail, detail adresního štítku, způsob balení včetně výplně a umístění poškozeného zboží v balení, samotné poškozené zboží.
- Informujte nás o poškození zásilky e-mailem (nejpozději do 3 pracovních dnů). Uveďte číslo objednávky, krátký popis poškození a přiložte fotodokumentaci (velikost příloh je max. 10MB, v případě potřeby rozdělte do více e-mailů). Berte na vědomí, že čím dříve nám nahlásíte poškození, tím bude Vaše reklamace rychleji a úspěšněji vyřízena a tím dříve Vám bude zasláno nové bezvadné zboží. S každým otálením se snižuje možnost úspěšně vyřídit Vaši reklamaci!!!
- Zboží včetně obalu a výplní řádně uschovejte a nikam nezasílejte, vyčkejte dalších pokynů.
Vše ostatní obstaráme my. Zajistíme nahlášení a celý průběh reklamace s přepravcem, který si pro poškozenou zásilku k Vám přijede, převezme si ji a sepíše s Vámi škodní zápis. Po sepsání škodního zápisu zasíláme zdarma nové bezvadné zboží bez ohledu na konečný výsledek reklamace u přepravce. Tím je celá reklamace vyřízena a s Vámi uzavřena.